Zdrowe relacje intymne: Jak budować zdrowe i satysfakcjonujące związki?
Jeszcze kilkanaście lat temu niesłychanie trudno było kupić jakikolwiek towar. Obecnie każdy klient jest adekwatnie osaczony przez reklamy oraz towary przeróżnych producentów. To on decyduje, co będzie kupował, a wytwórcy są w stanie jedynie cierpliwie czekać, aż zwróci uwagę na ich wyroby. Jednym z znanych marketingowych chwytów są zapakowania promocyjne typu opakowanie na zegarek. W większości wypadków twórcy wypuszczają pełną serię takich produktów i zachęcają do zbierania całej kolekcji. W opakowania promocyjne nadzwyczaj niejednokrotnie pakuje się produkty spożywcze, jak np. słodycze. W tym roku taką kolekcjonerską serię z okazji jubileuszu własnego istnienia wydała korporacja Wedel. Niektóre smaki czekolad oraz ptasie mleczko doczekały się kolorowych opakowań ze zdjęciami przypominającymi PRL. Kupić w związku z tym można czekoladę z wizerunkiem krajowych Fiatów. Ptasie mleczko zaś nawiązuje luźno do muzyki z lat 50. oraz 60. ubiegłego wieku. W zapakowania promocyjne od czasu do czasu inwestują także firmy kosmetyczne. Np. firma Avon co jakikolwiek czas wypuszcza limitowane tusze oraz cienie. Popularne są także świąteczne opakowania kremów czy balsamów.
2. Sprawdź to
3. Kontakt